Cinsel birleşme sırasında erkeğin pozisyonunda boşalma üzerine etkisi vardır. Klasik cinsel birleşme pozisyonu (erkeğin üste olduğu durum) boşalmanın geciktirilmesi için doğru bir pozisyon değildir. Erkeğin daha rahat olduğu, kolay gevşeyebildiği, odaklanmanın daha rahat olduğu  ve efor harcamadığı pozisyon olan; kadını kucağına aldığı veya sırt üstü yerde yattığı pozisyonda erkek boşalmasını daha rahat kontrol edebilir. Ayrıca bu pozisyonlarda kadınlar daha hızlı ve rahat orgazma ulaşabilirler.

Uzm. Doktor Cenk Kiper

Kaynak : http://www.cisead.org/erken-bosalma/bosalmayi-geciktiren-cinsel-pozisyonlari-kullanma.html

Cinsel ilişki sırasında boşalmanın küçük cinsel uyarılar etkisiyle kontrolsüz ve istem dışı meydana gelmesidir. Cinsel tatminin yetersiz olması, utanç ve hayal kırıklığı hissi yaşanması erken boşalmanın en temel belirtilerindendir.
Temel belirtiler aşağıdakiler olarak sıralanabilir.

Cinsel isteksizlik tedavisi, cinsel isteksizliğe neden olan faktörün ortaya konmasından sonra mümkündür. İsteksizliğe neden olan neden kadın hastalıkları veya başka bir fiziksel hastalıksa öncelikle bunun tedavisi gerekmektedir.

Herhangi bir organik hastalık saptanamamışsa cinsel isteksizliğin nedeni psikolojiktir. Bu durumda çiftlerin birlikte psikiyatrik yardım alması gerekmektedir. Bu tedavi sırasında kadında cinsel isteksizliğe neden olan durumlar açığa çıkartılır.

Erken boşalmanın görülme sıklığı nedir?

Erken boşalma yaş gruplarına göre fazla bir değişiklik göstermemektedir. Genelde gençlerde daha sık görülmesine rağmen her yaşta görülme oranı da oldukça yüksektir. Ama yaş ilerledikçe kişi ikinci ilişkiyi yaşayamadığı zaman bu sorunla yüzleşmektedir. Daha genç yaşlarda birinci ilişki bir erken boşalma ile sonuçlanıp bittiğinde kişi peşi sıra çok kısa bir zamanda ikinci ilişkiye hazır olduğu için hiçbir sorun kalmadan cinsellik yaşayabilmektedir.

Ama yaş ilerleyip zaman, psikolojik ve fiziksel sorunlar gündeme gelince kişi yalnızca bir ilişkiyi yaşayabilecek kapasiteye geldiğinde işte bu sorun gündeme gelir ve 35-40 yaş sonrasında genelde kişinin hayatını zorlaştırıyor diyebiliriz.

Kaynak : http://www.erkenbosalma.me/erken-bosalma-daha-sik-hangi-yaslarda-gorulur.html

Erken boşalıyorum tedavisi var mı?Evet, erken boşalmanın tedavisi vardır. Erken boşalma çok rahat bir şekilde tedavi edilebilen süreçlerden bir tanesidir. Bunu bir araba kullanmaya benzetebiliriz. Problem nereden kaynaklanırsa kaynaklansın probleme göre önlem almak zorundasınız. Örneğin; arabanız var, tekerlekleri kabak ise durmak istediğiniz yerde durmak için daha erken frene basmalısınız veya yerler kaygan ise ona göre sürat yapmak zorundasınız.